گاه نوشته های یک مسافر

این جا, یک مسافر که دوست دارد موهایش را آبی کند و بلند بلند اواز بخواند مینویسد...نوشته هایی که برخواسته از عقل, منطق, هورمون, عرفان, احساس و چند چیز خانه خراب‌کُن دیگر است!!!

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

به تجربه به این مهم رسیدم که ادم ها هر چقدر چیپ لِو ِل‌تر باشن ، بیشتر راجع به دیگران صحبت میکنند و ایراد و اشکال کار دیگران رو میگیرند. به واقع کمتر حواسشون به خودشون هست. کمتر درگیر درست کردن و برطرف کردن عیب و ایرادهای خودشون هستند.

که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند...که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۲۳:۲۰
مسافر

روزهای قبل از پریودی باید حداقل ۵ الی ۱۰ برابر تلاش کنی فقط و فقط برای اینکه خودت رو جمع کنی بتونی روتین هات رو انجام بدی. روتین ها میشن همین ارائه ها و هم ورک ها و کوییز های از قبل اعلام شده و یا ناگهانی... همین سوال پرسیدن اساتید و جواب دادن های تو... همین نشستن پای سرچ و سرچ و سرچ و سرچ و....

روز سخت میتونه اون روزی باشه که روزهای قبل از پریودی رو داری میگذرونی... پر از هجوم افکار منفی هستی... انواع افکار منفی... از شک کردن به توانایی ها و مهارت هات گرفته تا مقایسه کردن خودت با دیگران... دیگرانی که زندگیشون شباهتی به تو نداره... در حالی که این احساسات منفی رو داری باید همشون رو کنار بزنی .و بشینی پای درس. چرا؟ چون فردا ارائه داری. ماهی یه بار پریود هست. به خاطر هر پریودی اگر قرار باشه یه هفته از دست بره میدونی میشه چند تا همورک و کوییز و سوال جواب سر کلاسی و امتحان و ارائه ؟ میدونی اینا میشه چند نمره؟

خلاصه‌اش کنم... بلند شدم دست خودم رو گرفتم و نشوندم پای درس...

با یه ماگ بزرگ شیر کاپوچینو... که روش نوشته :

love you more , day by day

#خودمو دوست دارم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۰۰ ، ۰۰:۳۹
مسافر

اخلاق خوب مهم ترین چیز هست. 

این اخلاق خوب رو از ادم هایی که قاطعیت رو با رک بودن و بی ادبی اشتباه گرفتن و به اطرافیانشون حتی اعضای خانوادشون پرخاش میکنن توقع نداشته باشید. 

ادم های بی مهارت 

ادم های نابلد

ادم های بی حوصله 

که با رفتارهای پرخاشگرانه

و تودهنی های بی دلیل

دیگران رو از ارتباط با خودشون

از رفت و امد با خودشون 

ناامید میکنن!!!

 

+گرون ترین کادو ها و هزینه های مالی نمیتونن جبران بداخلاقی یک نفر رو بکنن (حداقل برای من). خدایا از شر ادم های بداخلاق به تو پناه میبرم. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۰۰ ، ۲۲:۳۳
مسافر