گاه نوشته های یک مسافر

این جا, یک مسافر که دوست دارد موهایش را آبی کند و بلند بلند اواز بخواند مینویسد...نوشته هایی که برخواسته از عقل, منطق, هورمون, عرفان, احساس و چند چیز خانه خراب‌کُن دیگر است!!!

آخرین مطالب

مسافرشناسی (۳)

جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۲۸ ب.ظ

برای بی احترامی به ادمی با روحیات من، اصلا لازم نیست در چشم هایم نگاه کنی و بعد چند تا حرف سنگین و توهین امیز بزنی.

همین که حرمت من را نگه نداری کافی‌ست.

مثلا زن باشی و جلوی من اپلاسیون کنی. مثلا مرد باشی و برادر و پدرم نباشی ، اما جلوی من با زیرپیراهنی و پیژامه بیایی. رابطه مان رسمی باشد ولی تو جلوی من مبادی اداب نباشی، بد غذا بخوری... بد بنوشی... بد صحبت کنی... بد عصبانی شوی... بد شادی کنی...بی ادب باشی و گستاخ!

خلاصه کنم. حرمت من را نگه نداری و طوری رفتار کنی که وقتی هم من نباشم همان طور رفتار میکنی. یعنی انگار نه انگار که ما نشسته ایم!

برای اینکه احساس کنم حضورم در یک جمع رسمی، نادیده گرفته شده است، همین یک مورد که n تا زیرمورد دارد کافی‌ست!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۳۱
مسافر

نظرات  (۱)

نمیگم کارشون درسته ،  که نیست

ولی خود ادم هم زندگی رو اسون ار بگیره به نفع خودشه (روی رفتار مردم زیاد حساس نبودن)

پاسخ:
چی بگه ادم. 
من چیزی نمیگم. و بروز نمیدم. مگر اینکه واقعا احساس کنم داره به حقوقم تجاوز میشه. 
ولی در کل این چیزا خیلی برام سنگین هست. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی