گاه نوشته های یک مسافر

این جا, یک مسافر که دوست دارد موهایش را آبی کند و بلند بلند اواز بخواند مینویسد...نوشته هایی که برخواسته از عقل, منطق, هورمون, عرفان, احساس و چند چیز خانه خراب‌کُن دیگر است!!!

آخرین مطالب

تجربه نوشت (۱۶)

يكشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۱۲ ب.ظ

من حقیقتا تا همین چند وقت پیش نمیدانستم ،اگر در حال معاشرت با یک آقا هستم ،و این معاشرت برای من صرفا معاشرت است و احساس خاصی ندارم، نباید گل و هدیه قبول کنم و اگر گل و هدیه به من داده شد باید مودبانه رد کنم! 

نمیدانستم اگر قبول کنم ، این قبول کردن، یک رفتار معنادار محسوب میشود!

اخیرا این مهم را متوجه شدم! در واقع یاد گرفتم!

حالا یکی در ۱۵ سالگی یاد میگیرد! 

یکی ۱۸ تا ۲۲ سالگی! 

یکی ۲۷-۲۸ سالگی ! 

همین طور شما برو بالا...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۳۰
مسافر

نظرات  (۱)

:)))) 

پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی